Wednesday, August 7, 2013

Raya Datang LAgi

yahh!!! raya datang lagi. tapi kali ni feel dia lain sikit. sbb aku dah ada isteri terchinta di sisi. haha. dulu sambut raya zaman-zaman bujang feel dia lain sikit. tapi kali ni p beli baju raya sama, baju pun warna sedondon dgn si isteri. mana tau taun depan bertiga pulak. haha. insyaallah

jadi, di kesempatan ini aku dan isteri nak mengucapkan kepada rakan-rakan, kepada client, bakal client, dan juga kepada seluruh rakyat malaysia, Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin. kita ini memang tak pernah lari dari kesilapan. makanya, jikalau terdapat salah dan silap baik yang nampak ataupun yang tak nampak, kira kosong-kosong la yer. dan kepada mereka yang balik pulang beraya di kampung, berhati-hati di jalan raya. harus fokus ketika memandu. 

aku di HakimNadzeri Photography ingin memberitahu yang kami akan bercuti selama seminggu dan akan memulakan kembali operasi seperti biasa minggu depan. yahh!!! sampai berjumpa lagi. terima kasih kerana memberikan sokongan dan semangat untuk kami teruskan perjuangan ini. Yahhh!! 

No comments :

Post a Comment

more cool stuff