Monday, August 5, 2013

Iklan Raya Pilihan

salam semua. 
tinggal lagi dua hari nak raya. amacam dgn persiapan raya? aku tahun ni sambut dgn kadar bersederhana. almaklumlah. aku bulan mei yang lepas aku baru berkahwin. jadi duit dah banyak habis kat situ. so aku dan isteri sebulat suara untuk bersederhana tahun ni. plus wife aku tak suka shopping raya. serabut katanya. haha

jadi semalam masa dok mengadap facebook, ada la few iklan pasal raya dah start kuar kat wall aku. dan dalam banyak-banyak iklan raya tu aku paling suka yang ini. sebabnya, dari kecik aku rasa dok dihidangkan dengan iklan raya yang sedih. tahun lepas ke beberapa tahun yg lepas yg paling sedih adalah iklan dari bernas. yang pasal 2 orang anak yatim. g melawat kubur mak dia. tu memang paling sedih la aku rasa sbb mata aku pun dok bertakung ja air mata. wakakakakka. 

tapi this time paling sempoi. yahh!! jangan sedih-sedih. raya patut happy-happy. 

slamat hari raya semua!



No comments :

Post a Comment

more cool stuff