Thursday, June 27, 2013

perihal Awan

fuh.. 
bz betul dua tiga hari ni. bz dok menyusun strategy baru untuk RockNJellybeans aku. encik Red dok tanya aku bila aku nak bawak dia g jalan-jalan lagi. nantilah encik Red. tiba masa nanti aku bawak kau pergi masuk hutan kat area shah alam ni eh. kita g skodeng-skodeng alam sekitar. heh.heh. 

dan shah alam telah kembali kepada keadaan normal. barangkali. sbb selama seminggu lebih kot kita dilanda jerebu. dan bila aku tgk awan, aku teringat ada satu gambar yang aku snap kat muzium kuala terengganu. muzium losong. sebelum aku belajar satu teknik mentouch up gambar yang terbaru ni, aku macam malas je nak amek tau pasal gambar tu sebenarnya. haha. tapi lepas dapat satu teknik yang kira macam boleh jatuh cinta makanya aku pun try mentouch up gambar itu, lantas menjadikan itu sebagai gambar feveret aku buat masa ini. dan hasilnya.. wallah. hahaha. 



 gambar original

dan kat bawah ni adalah gambar awan yang aku tangkap kat area rumah aku. dan dgn menggunakan teknik yang aku telah jatuh cinta itu maka hasilnya adalah seperti di bawah. 
taman mutiara subang 3, pukul 7.12pm

No comments :

Post a Comment

more cool stuff