Wednesday, June 19, 2013

iNTRoDUcTioNes


Assalamualaikum...

ok. nama aku hakim. dan ini bukan blog aku yang pertama. hehe. aku dulu saorang graphic designer di salah sebuah company advertising yang nak kata besar tu tak lah. tapi femes jgk la. kenangan aku bekerja kat sana memang aku delete terus sbb aku macam frust dgn dunia advertising ni. dan disebabkan itu jgk aku join this one corporate company. dan aku decide untuk mencari sumber pendapatan tambahan. 

inilah yang aku sedang lakukan sekarang...

full time photographer, full time daydreamer, full time husband to my lovely wife, dan full time boss untuk company yang aku register atas nama Rock & Jellybeans Enterprise.

owh, jgn lupa klik kat sini yer. ni adalah page FB aku.

https://www.facebook.com/pages/RockNJellybeans/525336470842439?ref=hl


hakimNadzeri
19 jun 2013
RockNJellybeans Studio

No comments :

Post a Comment

more cool stuff