Thursday, June 20, 2013

PengemBaraan Aku dan Encik Red.

whee. harini merupakan pengembaraan aku bersama encik Red ini. well. actually ni adalah hadiah dari puan isteri. katanya untuk bg semangat kepada aku agar aku dapat berkarya dan berimaginasi semula seperti sebelum ini. ini kerana selepas beberapa kejadian keciwa dengan macam-macam perkara, aku menjadi semacam down. so, diharapkan dgn kehadiran encik Red ini dapat menambahkan warna dalam kehidupan aku. hehehe

kepada puan Isteri, terima kasih banyak kerana memberi sokongan dan kata-kata yang semangat kepada saya. love u so much. tunggu saya pulang ya. hehe.

dan hari ni aku akan pergi ke terengganu untuk menyelesaikan satu kerja disana. semoga perjalanan selamat pergi dan pulang. adios!

P/S : aku bg nama Encik Red ini hanya sementara. sbb aku tak mampu nak bg dia nama lagi. haha.

2 comments :

more cool stuff